Page 24 of 26

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Oct 20, 2010 1:30 pm
by Love Bunny
:') tell me about it ! I spammed :D

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Sat Oct 30, 2010 2:04 pm
by starlight
Image
lego-las.

Image

Image

Image

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Mon Nov 01, 2010 6:40 am
by kyandii
Image

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Mon Nov 01, 2010 9:23 am
by starlight
^^ Hahaha, you used to be able to put New York to London (or something similar) and it would tell you to swim the Atlantic, don't know if it still works..

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Mon Nov 01, 2010 9:39 am
by hellsbells
kyandii that has very probably just made my life better :lol:

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Mon Nov 01, 2010 9:40 am
by MrsEss
starlight wrote:^^ Hahaha, you used to be able to put New York to London (or something similar) and it would tell you to swim the Atlantic, don't know if it still works..

Nah...."google could not calculate"

boooo

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Mon Nov 01, 2010 11:17 am
by rivetlicker_
Jet ski across the Pacific Ocean xD ROFL!

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Nov 03, 2010 12:14 am
by Kodachi
There's this one lolcats pic I remeber but can't find! It was a little grey kitten with it's mouth gaped open and the caption "omg, no wai" on it! Too cute and funny! Anyone have that?

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Nov 03, 2010 6:56 am
by rivetlicker_
Kodachi wrote:There's this one lolcats pic I remeber but can't find! It was a little grey kitten with it's mouth gaped open and the caption "omg, no wai" on it! Too cute and funny! Anyone have that?
Not a grey kitten but this one's a lol too :P
Image

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Nov 03, 2010 2:01 pm
by Love Bunny
This has me screaming with laughter everytime :lol: :D

I just can't help myself :') the subtitles are hilarious !

http://www.youtube.com/watch?v=TtJRNyPK-lc

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Nov 03, 2010 10:45 pm
by Monique_marion_may

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Thu Nov 04, 2010 12:59 am
by Kodachi
It's so cute! But not what I was looking for - but it is adorable!
rivetlicker_ wrote:
Kodachi wrote:There's this one lolcats pic I remeber but can't find! It was a little grey kitten with it's mouth gaped open and the caption "omg, no wai" on it! Too cute and funny! Anyone have that?
Not a grey kitten but this one's a lol too :P
Image

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Tue Nov 09, 2010 10:35 pm
by Monique_marion_may

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Nov 17, 2010 6:42 pm
by Ice_Pick_Abortions

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Tue Dec 14, 2010 11:08 pm
by Vex88
http://www.youtube.com/watch?v=ljPFZrRD3J8

Its not safe for work..or minors..lol

But I think it's hilarious..

Some may not be able to make out what he's singing,lol...

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Tue Dec 14, 2010 11:30 pm
by patricia*star
:lol: :lol: :lol: Vex that is class! it needs to be xmas number one!!

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Dec 15, 2010 11:00 am
by somekindafreak
:lol: :lol:

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Mon Dec 20, 2010 7:59 am
by HairAndStuff
Kodachi wrote:It's so cute! But not what I was looking for - but it is adorable!
rivetlicker_ wrote:
Kodachi wrote:There's this one lolcats pic I remeber but can't find! It was a little grey kitten with it's mouth gaped open and the caption "omg, no wai" on it! Too cute and funny! Anyone have that?
Not a grey kitten but this one's a lol too :P
Image
These maybe?
Image

Image

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Fri Feb 04, 2011 3:24 pm
by NaturalistDesigns
Image
Image
Image
Image
Image

I are happeh naow

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Fri Feb 11, 2011 12:28 am
by WalksWithStrangers
Image

This just absolutely kills me, what a homeboy :P

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Fri Feb 11, 2011 9:47 am
by NaturalistDesigns
WalksWithStrangers wrote:Image

This just absolutely kills me, what a homeboy :P
:lol: :roll:

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Thu Mar 03, 2011 10:24 pm
by NaturalistDesigns

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Thu Mar 03, 2011 11:47 pm
by rivetlicker_
For you science geeks. This guy is the scientist turned comedian. Specialises in powerpoint comedy. I just discovered him like 5 minutes ago xD (He added me as a friend on youtube, don't know when, but I saw him in the feed and thought, hey, this video looks funny, and I lol'ed).
http://www.youtube.com/user/txlee1

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Fri Mar 11, 2011 6:03 pm
by lyssypoobear
Thanks rivetlicker, I totally loved that. I sent it to my sister cuz we are both science nerds and she loved it too. :) Good stuff.

Re: The Funny Things Thread!

Posted: Wed Jun 15, 2011 7:52 pm
by KelsieStars
I hope it's ok to revive this thread!

This amused me and weirded me out in equal measures!

http://www.youtube.com/watch?v=eDlaJlb1ezg